Connect 486-586 ?

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Mar 2 03:44:07 EET 1999

On 01-Mar-99 Nikos Gorogiannis wrote:

> Oson afora th seiriakh syndesh, h lysh tou PPP syndiazetai eukola me
ta
> parapanw parexontas kai perissoteres dynatothtes:
> 1- Kaneis ta parapanw gia na stiseis getty sth seiriakh sto 586.
> 2- Ftiaxneis logariasmo sto 586 pou to shell tou einai o pppd me
>    katallhla options.
> 3- Ftiaxneis chatscript sto 486 pou kanei login sto 586 wste na
trexeis
>    pppd kai na kanei login automata sto 586.

Re paidia, se mia aplh grammh metaksi dyo mixanimatwn, den xreiazesai
oute accounts, oute getty, oute chat : apla trexeis to pppd kai stis dyo
akres tis grammhs kai that's it !!! To anaferei kai to PPP-HOWTO sto
telos.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr