Xamhlh taxythta mono apo linux

Balafoutis Elias balaf at dialup.isc.tuc.gr
Tue Mar 2 02:02:47 EET 1999

> Ti modem/seiriakh exeis ? Giati to 115200 mallon einai megalo, kana 38400 tha  xriazesai.

exw 33.6 modem .. twra gia thn seirikah ti na pw ... den kserw,
pantws kai me 38400 to exw dokimasei kai den exei apolytws kamia
diafora.

> To setserial ti sou leei ? Exeis balei hardware control ?

 to setserial mou leei:
	UART : 16550A
	PORT : 0x3e8
	IRQ : 4

 sto xisp pou xrhsimopoiw kyriws, eite balw hardware flow control eite
software
 den exei diafora, mallon tha elega oti me hardware einai isws ligo poio
grhgoro
 alla pou na katalabw diafora afou outws h allws milame gia ekneuristika
xamhles
taxythtes.

> Genika
> dwse prissotera stoixeia gia to ti exeis kai pws to exeis setarei giati alliws
> mono mantemata mporoume na kanoume, opote min parakseneyesai pou den perneis
> apantisi

 den kserw ti allo mporw na prosthesw, genika den exw peiraksei tipota,
ola mou
doulepsan sxetika eukola. Gia na kanw to modem na doulepsei ebgala ta
sxetika
sxolia apo to isapnp.conf, etreksa isapnp /etc/isapnp.cnf kai auto htan
olo.

Hlias-
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr