qpopper3.{kati}beta +APOP

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Wed Jun 30 15:14:57 EEST 1999

geia xara...
katevasa ton teleutaio beta ths seiras 3 qpopper kai ton ekana compile me
APOP enabled. eftia3a kai 2 xrhstes gia test.
otan kanw
telnet localhost 110 apantaei opws akrivws leei kai to sxetiko INSTALL
file pou erxetai mazi me to s/w. otan omws prospa0w na ton dw me netscape
(topika apo to linux mou) vlepw to parakatw mynhma.

"An error occured while sending you user name to the mail server. You
should contact the administrator for this server or try again later."

ta sxetika orismata gia to pou einai to pop.auth file, einai swsta.
ypopsiazomai oti isws kati paizei me ta permitions tou arxeiou autou.

-rw-------   1 pop      pop          1577 Jun 30 14:30 /home/pop/pop.auth

den 3erw.....

kati allo pou parathrhsa einai oti den ginete compiled me wrappers. ektos
kai ean den to eida kapou....... twra 0a mou peite ....afou exeis
securrity me to APOP ti tous 0es tous wrappers?? eeemm ela omws pou tous
0elw.... ektos kai ean yparxei kapoios allos pop3 pou na yposthrizei APOP
kai wrappers???(o palios popper pou xrhsimopoiw yposthrizei wrappers..)

auta... opoios exei kanei setarei qpopper me APOP as ri3ei kamia idea :)

euxaristw

nikolas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr