Is linux Stable ????

Antonis Stylianou cstylianou at cytanet.com.cy
Mon Jun 28 19:43:09 EEST 1999

Giorgos Keramidas wrote:

> To Sat, Jun 26, 1999 wra 02:42:20PM +0000, o Antonis Stylianou egrapse:

> Profavws akouses kapoio porwmevo mikro va leei "ta Windows suck, to linux
> rulez" kai meta sou eipep peri sta0erotntas, aksiopistias kai eueliksias tou
> linux, se avti0esn me ta "para0ura tns mikromalakns", ki alla tetoia..

Ne ontos auto egine ......kai to apotelesma mou arese perisotero to linux

> Loipov... n aln0eia eivai pws to linux EINAI pio sta0ero, alla me
> proupo0eseis.  P.x. av douleueis monimws sav "root" eivai aplo stnv arxn va
> kaveis mia xovtrn blakeia (oloi exoume kaei apo mia toulaxistov tetoia - mnv
> to pairveis proswpika) kai va to kaveis to linux eva xali...

Ontos eho kani idi arketea MALAKIES san root idi pira to mathima mou kai to
apofeugo oso to dinaton perisotero.

> Auto mporei va isxuei, mporei kai oxi...  Otav trexeis efarmoges pou exouv
> megales apaitnseis se mvnmn (p.x. GIMP, GCC, Netscape) tote to linux mporei
> va avagkastei va xrnsimopoinsei kapoio kommati tns fusikns mvnmns tou
> sustnmatos pou dev eivai kai polu 'kalo' - kai va to deis va kollaei se polu
> apotomn fasn, alla dev ftaiei to linux stnv sugkekrimevn periptwsn.  Se
> opoiodnpote leitourgiko auto 0a givotav.

Ne pisteuo auto egine (kaki mnimi) otan pira to pc gia ena elenxo auto
toulahisto fanike na ehi alla kati mou les pio kato pou den polikatalava

> Epeidn dev kserw poio kernel trexeis, va 0umisw pws to memory management se
> kapoies palies ekdoseis eixe kai to eksns omorfo bug: av dev eixes swap
> space orismevo kai teleiwve n fusikn mvnmn... to linux apla crashare :(
> Mnpws exeis kapoio palio kernel kai telika ftaiei auto?

Auto epektinete kai sto 2.0 kernel i ine poli pio palio. Vasika eho redhat5.2

> Mporeis va kaveis diafora pragmata pou va xrnsimopoiouv POLY mvnmn.
> Ftiaxveis eva kernel teras me oso to duvatov perissotera modules/options
> enabled gia va deis av kapoia stigmn to GCC 0a sou petaksei la0os, me
> klassika sumptwmata eva 'signal 11' h akoma kai 'signal 6'.
>
> Kai to 'poor man's' memory benchmark eivai pavta:

Auto mou sinevike arketes fores paleotera mipos auto simeni pos eho kaki mnimi
den polikatalava kai ti simeni "poor man's' memory benchmark" ???? >>>Sorry neos
sto linux

> [...]
> tn mvnmn tou sustnmatos stnv poreia tou gia to /dev/null, kave kalutera:
>
>         dd if=/dev/hda of=/dev/null bs=1024 count=32768
>
> opou to 32768 to avtika0istas me to mege0os tns mvnmns sou se KB (av exeis
> mvnmn 32 MB, tote 32 MB / 1024 = (32 * 1024 * 1024) / 1024 = 32768).
>
> Auta...
>
> --
>      ?     | Giorgos Keramidas       < mailto:keramida at ceid.upatras.gr >
>   >(o.o)<  | Phone: +30-932-886457   < mailto:keramida at yahoo.com >
>      ^     | "Today is not yesterday's tomorrow, but tomorrow's yesterday."

Telos na se euharistiso gia tin voithia sou me voithises arketa sto na katalavo
arketa pragmata

Euharisto

Antonis Stylianou

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr