strange prob

Chris Megas chris at bee.gr
Mon Jun 28 14:00:46 EEST 1999

Loipon emena mou exei tyxei kati paromoio. To problima htan oti se kapoio
entry sto passwd file htan corrupted me apotelesma apo ekeinon ton user
kai meta, kanenas na mhn mporei na ginei auth...

Epomenws ayto pou ua epsaxna htan na brw apo poion user kai meta yphrxe to
problima
kai epeita an yparxei kanena lauos sto entry aytou tou user...

Prosoxh kai gia control xarakthres ...

Chris Megas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr