strange prob

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Jun 28 11:08:17 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 28 Jun 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "strange prob":

 L> Sas exei tyxei pote na mporoun oi misoi users se ena systhma na
 L> kanoun login kanonika (eite me ssh,scp eite me telnet,ftp,pop), kai oi
 L> alloi misoi na mhn mporoun? Ta chage entries sto /etc/shadow einai ta
 L> idia gia xrhstes poy mporoun kai gia allous poy den mporoun na mpoun...

Oxi, alla na exeis ypopsh soy oti toylaxiston palaioteres ekdoseis toy shadow
implementation sto linux apaitousan ta entries sto /etc/shadow na exoyn akribws
thn idia seira me to /etc/passwd (p.x an sto /etc/passwd exeis prwta ton user
marouli kai meta ton user pandofla, sto /etc/shadow prepei na kaneis to idio.
Den kserw giati).

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr