Partitions

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sat Jun 26 21:30:26 EEST 1999

Nikolopoulos Vasilis wrote:

> Yparxei tropos na enoso dio ext2 partition ta opoia einai sinexomena ?

  Nai, ginetai kai me partitions ston idio disko alla
 kai me diaforetikous diskous me to MD (Multiple Devices)
 driver tou 2.2.x kernel. Prepei na kaneis compile ton
 kernel me support gia "Multiple devices driver" kai meta
 an se endiaferei mono to na "kollhseis" partitions panw
 ston idio disko, sou xreiazetai mono to "Linear" h alliws
 "Append" mode. Sto "Help" tou kernel configuration
 parapempei sta e3hs:

 "More information about Software RAID on Linux is contained in the
  Software-RAID mini-HOWTO, available via FTP (user: anonymous) from
  ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/mini. There you will also
  learn where to get the supporting user space utilities raidtools."

> Skopos einai na ta enoso gia na apofigo mia egkatastasi tou Linux. Oxi
> tipota allo alla exo polla pragmata pano tou.

  Edw den katalabainw giati 0eleis na ta enwseis, afou mporeis
 na kaneis mount to deutero se kapoio directory tou prwtou kai
 na xrhsimopoihseis to xwro tou deuterou partition kanonika.

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr