Imerominia (Was: Re: motherboard & 2 CPU)

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Sat Jun 26 16:04:37 EEST 1999

On Fri, Jun 25, 1999 at 04:22:03PM +0300, Kabrianis Michalis wrote:

| Aaaaax.. Ayta pathainoun osoi anti gia Linux kai IP-Masq, symmaxoun me ton
| diabolo,
[edw me eva megalo battle-axe ekopsa to upoloipo mail tou mihali]

Ovtws auta pa0aivouv.  Ki eutuxws dnladn pou uparxouv kai merikoi pou akoma
kai to roloi tou BIOS tous exouv balei se GMT gia va MHN mporouv va stn0ouv
ta programmata tns mikromalakns swsta sto PC tous!  Ovomata dev leme, alla
sto diko mou to PC kati tetoio prepei va exei givei, giati ta Windoze
arvouvtai va stn0ouv s' auto :PPP

g.k.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr