Sychronized Clocks!!!

Nicholas Theodorou ntheo at math.auth.gr
Fri Jun 25 00:04:15 EEST 1999

Mia kai anaferomaste se Mail clients gia Windows.........
O kalyteros kat' eme einai to Calypso 3.0.
Shareware, me to crack toy na brisketai sta misa sites ths astalavista.
Synergazetai apsoga me Internet Explorer kai synepws ICQ, mIRC, blepei kai grafei HTML,  kanei kalo genika reply......kai krataei to mailbox se 3exwristo arxeio ths morfhs *.box, kati poy den eida allon client na to kanei..........

Gordon is Nikos Theodorou
ntheo at math.auth.gr
www.math.auth.gr/~ntheo
icq: 8904772