Den mporw na grapsw ellhnika

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Thu Jun 24 22:39:41 EEST 1999

Balafoutis Hlias wrote:

> Edw kai mia wra psaxnw sta archives ( parepiptontos na pw pws
> to psaksimo einei twra polu pio grhgoro) alla den mporesa
> na brw kati. An kai pithanonon na yparxei sta 2.000 + replies pou
> prospathisa na psaksw.
>  Blepw ellhnika poly kala, pantou. Alla den mporw na grapsw pouthena.
> OUte me to keyboard to tsakiri, out me to kikbd ( pou exe to kde 1.1.1)
> otan allazw se ellhniko plhktrologio grafw kati tou stil
> :\345\346\341\345 ....
>
>   Euxaristw
>   Hlias-

Μήπως προσπαθείς να γράψεις μέσα στο xterm; Μονο εκεί υπάρχει ένα μικρό κόλημα.
Δεύτερον τί διανομή του Linux χρησιμοποιείς; Όταν λές παντού ουτε ακόμα και σε
κονσόλα; Εκεί ειδικά μόνο chcp 928 δίνεις και γράφεις ακόμα και στη γραμμή
εργασιών:-)  Όσον αφορά το Netscape που είναι και το κύριως φλέγων θέμα,
υπάρχουν πολλές απόψεις στο να μπουν ελληνικά που διαφέρουν. Μολις χθές
ανακάλυψα άλλη μία για το RH 5.2 και είδα ότι στο Magaz 13 υπάρχουν λάθη οσον
αφορά το Netscape. Απλά δεν αντιγράφουμε το Netscape.ad στο
/usr/lib/X11/app-defaults (ως Netscape) και δεν κάνουμε καμμία αλλάγη. Όυτε τα
Netscape.v1 και v2 τρέχουμε. Αυτή τη στιγμή γράφω ακριβώς έτσι :-) Επίσης μετά
από πολλές εγκαταστάσεις ανακάλυψα μόλις τώρα ότι πρώτα βάζουμε ελλήνικά και
μετά τρέχουμε για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ το Netscape για να δημιουργήσει τα αρχεία του μέσα
στο εκάστοτε /home. Το έκανα 4 φορές για 4 διαφορετικούς χρήστες και μία έχοντας
τρέξει πρώτα το Netscape.  Διαφορετικά σβήνουμε το .Netscape από το /home ή το
/root για να ξαναδημιουργηθεί το αρχείο. Χθές (όλες οι ανακλύψεις :-> έγιναν
χθές που μετά από 4 μήνες είχα ένα απόγευμα ολόκληρο ελεύθερο) είδα για πρώτη
φορά μία τεράστια (σχετικά με της 6 που έβλεπα) λίστα γραμματοσειρών. Τα μόνα
που έχω βάλει είναι τα GRArial, X11greek, τα BDF και το greekX-fonts.  Έχεις
κάνει native language support στο πυρήνα;

Παναγιώτης

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr