Sychronized Clocks!!!

Chris Megas chris at bee.gr
Thu Jun 24 10:01:54 EEST 1999

On Wednesday, June 23, 1999 3:45 PM Vasilis Vasaitis wrote :

>   Μα ποιος μίλησε για την εμφάνιση; Εγώ αναφέρομαι στο τι κάν
> ει ο mailer
> όταν απαντάει σε ένα μήνυμα, όχι πώς δείχνει τα υπάρχοντα μηνύ
> ματα στην
> οθόνη. Π.χ. το συγκεκριμένο μήνυμά σου, αν και είναι απάντηση στο δικό
> μου, δεν έχει ούτε In-Reply-To: ούτε References: header. Έτσι
> ο mutt δεν
> το εμφανίζει κάτω από το δικό μου, όπως θα γινόταν δηλαδή αν
> τηρούσε τις
> προδιαγραφές, αλλά ως pseudo-thread πάνω στο δέντρο (του κάνει
>  την χάρη
> δηλαδή επειδή έχει κατάλληλο Subject). Επαναλαμβάνω λοιπόν: αυτός που
> εσύ θεωρείς έναν από τους καλύτερους mail clients δεν μπορεί ούτε >
>ένα reply να κάνει σωστά. Αυτά.

Ok, let me rephrase it. Outlook is the best Email client for Windows.
How's that sounds to you ?
Anyway, let's close this subject, i'm not in the mood talking about
windows today (i had already 2 crashes (one was the outlook) and then
i boot linux (RH 6) and run windows from vmware where i had two more windows
crashes ...
(

And it's not even 10 AM...

Chris Megas