Trusted domains with Samba 2.x ?

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Wed Jun 23 14:33:38 EEST 1999

KREMMIDAS KLEANTHIS wrote:

> Mmm, auto mou thimizei ligo WINS. Exw tin entiposi oti prepei na
> sikwseis WINS ston NT PDC, alla theleis WINS kai apo tin alli
> pleura (isws se ena WinNT WKS). Omws me replication, giati
> WINS over leased line tha tros poli bandwidth. Des stin Micro$oft
> alla kai sto samba.org gia na eisai pio sigouros.

To WINS sthn allh pleyra einai aparaithto ? H mono gia logous bandwidth ? An o
client kserei to ip toy WINS, den einai ok ? Giati sthn pleyra pou tha einai o
samba, den tha eimai ego (physically). Gi ayto alloste thelo na sthso linux kai
oxi NT - ektos ton allon logon vevaia... :-) Opote an toys po "ayto to mhxanhma
mhn to kleinete", oi lusers mou einai sigouro oti tha to kleisoun thn pio
akatallhlh stigmh.

Akoma, mhpos ksereis ti ginetai sthn periptosh pou oi clients exoun 192.168.1.x
addresses ? To dokimazo edo sto topiko diktyo, me client pou ginetai masquerade
apo ena linux kai doulevei, alla sto WINS emfanizetai me thn "pseytikh" address.
O samba server doulevei ok, ton vlepei o client kanonika. Tha doulepsei ayto
pano apo leased line ? Genika, an kati doulevei se diaforetika subnets sto idio
physical diktyo, tha doulepsei kai pano apo leased ? Rotao giati den exo akoma
sth diathesh mou to setup me th leased line kai kano dokimes topika...

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr