Trusted domains with Samba 2.x ?

Chris Megas chris at bee.gr
Wed Jun 23 10:27:18 EEST 1999

On Tuesday, June 22, 1999 4:41 PM Theodore J. Soldatos wrote :
> To: linux-greek-users at hellug.gr
> Subject: Trusted domains with Samba 2.x ?
>

> Θέλω να κάνω το εξής: Στο site A θα υπάρχει NT domain με PDC
> που τρέχει NT
> server. Στο site B θα υπάρχει NT domain με PDC που τρέχει
> Samba 2.x. Τα 2
> domains συνδέονται μεταξύ τους με μισθωμένη γραμμή. Είναι δυν
> ατόν τα 2 domains
> να είναι trusted, να βλέπουν δηλαδή οι χρήστες του ενός τα
> shares του άλλου;

Sto site B ua yparxei kai ekei NT server san PDC ???
An yparxei giati den to bazeis BDC sto domain A ?
An den yparxei tote na baleis thn Samba sto domain B na kanei auth
sto domain A an ues na exeis file sharing.
Etsi glytwneis kai to diplo administration.

An ues twra 2 PDC, enas me Samba kai allos me NT, den nomizw oti
h Samba yposthrizei trusted domain relationship... Koita to
http://www.samba.org gia na eisai pio sigouros...

Chris Megas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr