Screaming "net"

melon melon at ikaros.land.gr
Tue Jun 22 23:23:54 EEST 1999

hi folks,

ligo asxeto me tin lista alla arketa endiferon idios gia tous foitites
stin agglia.

Exoume kai leme, iparxei i screaming net pou einai ISP, tsambe bebaia.
To kalo stin ipothesi einai oti iparxei kai i Localtel i opoia se
sinergasia me tin Screaming sou dinei free phone calls ston ISP!!! (se
ores mi exmis kai gia olo to weekend). Basiki proipothesi einai na eisai
sindromitis stin BT, kai na pliries 8 lires stis locatel gia to
transfer. Den sou dinoun oute bara ala-x-treme kai tetois blakies, den
xero ti sou stelnoun ston mailbox alla siga min to xrisimopoiiseis pote.

Kalo akougete e??

Loipon ego to dokimasa kai metafero entiposeis......

Afti tin stigmi pou grafo katebazo dio gziped arxeia ena apo .ru to allo
apo apo .uk. To rosiko erxetai me 161 bytes/sec tos agliko omos paei
emfenestata pio grigora kai agizei ta 302 bytes/sec!!! Ola auta me
diamond 56e pro.

Bebaia gia na gefteis autes tis ekpliktikes taxites tha prepei prota na
kaneis 7-8 prospathies sindesis (Birmingham) kai na den eisai toso
atixos sto na peseis se 10-15 leta tote pro tin doxa trabas. :)

Ti ta po???

Maloan gofree epi pliromi para screming me scream. (copyleft 1999)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr