Sychronized Clocks!!!

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Jun 21 23:52:24 EEST 1999

Hello DJ!

  On 21 Jun 99, DJ Art wrote to Vasilis Vasaitis with subject "Re: Sychronized
Clocks!!!":

 DA> Φυσικά και τον χρησιμοποιώ threaded, αλλά απ' ότι φαίνεται
 DA> υπολογίζει και τις ημερομηνίες, οπότε αν ένα reply (με την διαφορά ώρας)
 DA> έχει σταλεί πρίν από το original, βάζει το reply για original και το
 DA> original ως reply.

Apokleietai. Ena thread einai dentro. Efoson (to tonizw) yparxei arketh
plhroforia gia na dhmiourghseis ta parent-child relationships (References:
header), to time information den paizei kanena rolo.

  B<
 /  D
 \

Grafthke ena article A, oi apanthseis - followups - htan oi B kai E, kai oi
apanthseis sto B htan oi C kai D.

To A den exei References: line.

To E kai to V exoyn apo ena References: line me to msgid toy A

To C kai to D exoyn apo ena References: line me to msgid toy A kai toy B

O news reader diabazontas ta articles proxwraei me thn anapodh seira sta
msgid's poy anaferontai sto References: line kai sxhmatizei to dentro. Ayto
einai olo. POY8ENA den ypeiserxetai xronikh plhroforia.

Ekei poy mporei kapoios news reader na kanei xronikh taksinomhsh einai sta
nodes poy briskontai sto idio level. To parapanw dentro dhladh mporei na
anaparasta8ei apo kapoion news reader ws

 /
 \  C
  B<

(dhladh to tree mporei na einai eite unordered, eite ordered kata seira p.x.
hmeromhnias h mege8ous h onomatos toy apostolea "baze ta articles toy ricudi
prwta", alla se kammia periptwsh den allazei to parent-child relationship).

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr