best of linux-greek-users ?

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Sat Jun 19 10:40:39 EEST 1999

"D.A.Glynos" wrote:

 Kati perissotero se linux-greek-users-faq pws sou fenetai?

> Molis gurisa apo Agglia kai kathomai kai koproskiliazw panw apo
> vivlia tou Stevens. In other words, exw af8ono xrono gia na voithisw

Oxi tipot' allo, gia na ma8eis na exeis eley8ero xrono,
kai na to diadideis etsi xwris ntroph ki apo panw. :)

> me oti xreiastei o sillogos (fortune-cookies, web-pages,
> metafraseis, install-fests etc.) :) just mail me.
>
> Ti leei? kana meeting tha organwsoume to savvatokiriako ?
>
> dimitris
> p.s. nai kserw...kapia stigmi prepei kai na graftw :)

Filika,
Yiannis

P.S. Pantws milame gia megalo agguri, kai mexri twra den emfanisthke kapoios

arketa diestramenos...

--
Yiannis Belias     <orion at aias.net>                         ,   *
Athens University  <orion at linuxfreak.com>