kppp

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Fri Jun 18 22:33:19 EEST 1999

> Eίχα ένα αντίστοιχο πρόβλημα και αρκούσε να κατεβάσω την ένταση του modem
από
> το maximum στη μέση.

EXEIS DIKIO!!!!!!...
Otan i entasi tou modem einai sto megisto h sto elaxisto den parni
tilefono.....molis to bazo stin mesi pairni tilephono ...!!! An einai
dinaton....
Tespa etsi kai alios xrisimopoio to xisp alla eimai katsi anapoda pou den
mporouse na pali tilephono!.....

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr