server authentication

Dimitrios Stergiou dste at intranet.gr
Fri Jun 18 09:06:53 EEST 1999

On Fri, 18 Jun 1999, mikean wrote:

> Kalispera.
> MIpos gnorizei kanenas ti tropo xrisimopoioun i dialup providers
> tis xoras mas [forthnet,otenet,hol] gia na kanoun authenication tous users
> tous se panelinio epipedo.??? Diladi me poion tropo enimeronete o server
> stin xan8i gia tous users pou to accounts tous anoixtike sto heraklion
> Euxaristo ek ton proteron.

Ta 2 pio gnosta "modela" authentication einai o tacacs (kirios gia cisco
proionta) kai o radius (ton xrisimopoiei h lucent -proin livingston)

Tacacs den exo xrhsimopoieish idaietera, alla mporo na sou po merika
pragmata gia radius.

O ka8e terminal-access server (an ypostirizei radius) mporei na setaristei
na koitaei ena sigkekerimeno host gia authentication. An ypo8esoume loipon
oti OLA ta username einai se ena host, einai eukolo na kaneis authenticate
me to uid sou apo opoiodipote POP tou idiou provider

Episis, kapoioi pio emporikoi radius (merit enchanced) ypostirizoun kai
roaming (an kai den nomizo oti isxyei sthn periptosi mas)

ciao,

-- hermes
I am a target. Bomb me at N25 46' 28"   E37 58' 57" Alt. 145m

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr