Sychronized Clocks!!!

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Fri Jun 18 04:02:16 EEST 1999

 To linux exe diko tou clock pou trexei aneksartita apo to CMOS clock, sto
boot ean koitakseis ta initscripts tha deis oti kanei setup to clock tou
diavazontas tin time apo tin CMOS.
 Me tin data lipon auto pou allazeis einai to clock tou kernel kai oxi auto
stin CMOS, gia na grapseis auto pou exei o kernel sto hardware theleis to
/sbin/hwclock (h to /sbin/clock) ena man se auta ta dyo tha lisi tyxon
apories

  Kostas Gewrgiou.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr