my linux dead!

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Fri Jun 18 01:00:45 EEST 1999

On Thu, Jun 17, 1999 at 04:00:26PM +0300, Dimitrios Stergiou wrote:

> mporeis na dokimases molis bgalei to lilo:
>
> LILO: init=/bin/sh
>
> molis siko8ei to sistima o dikos 8a einai ro , opote prepei na doseis:
>
> mount -o remount rw /dev/hd[?] /
> opou ? to root partiotion. px   /dev/hda1
>
> kaneis allages , kai:
> sync
> reboot
>
> kai parakalas :)

Gia va mnv parakalas, priv kaveis 'reboot' mporeis va kaveis:

	killall5 -15
	killall6 -9
	sync
	mount -o remount,ro /
	reboot -f

opote 0a exei hdh kavei remount me read-only to disko sou, kai dev 0a sou
kavei kai ekeivo to evoxlntiko

	filesystem was not cleanly unmounted - fsck forced

sto epomevo boot tou mnxavnmatos.

--
     ?     % Giorgos Keramidas       < mailto:keramida at ceid.upatras.gr >
  >(o.o)<  % Phone: +30-932-886457   < mailto:keramida at yahoo.com >
     T     % "Today is not yesterday's tomorrow, but tomorrow's yesterday."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr