LANaki HELP!

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Fri Jun 18 00:54:42 EEST 1999

On Thu, Jun 17, 1999 at 11:22:53AM +0100, George Daflidis-Kotsis wrote:

> Databases gia linux 8a breis af8ones. Samba einai to implementation twn
> workgroups gia unix platforms. De nomizw na sou fanei xrhsimo. To NFS isws
> na sou fanei pio xrhsimo.

Edw, 0a mou epitrepseis va pw oti kai Samba metaksu duo Unix boxes paizei
polu kala gia na to agvonsei kaveis...  Ase pou to Samba exei pio polla
options apo to NFS osov afora ta rights twv xrnstwv, exei omades,
authentication pou to kavovizeis esu, exei pio polla features apo to NFS.

Opws kai va to kaveis dev eivai aparaitnto oti epeidn kai ta duo mnxavnmata
pou milave eivai Unix, vte kai kala prepei va milave me NFS ! ! !

--
     ?     % Giorgos Keramidas       < mailto:keramida at ceid.upatras.gr >
  >(o.o)<  % Phone: +30-932-886457   < mailto:keramida at yahoo.com >
     T     % "Today is not yesterday's tomorrow, but tomorrow's yesterday."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr