x-treme kai pws na mpeite apo linux

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Jun 17 15:53:41 EEST 1999

On Thu, Jun 17, 1999 at 04:36:04PM +0300, Dimitrios Stergiou wrote:

> dioti kalo to free dialup, alla an 8eleis 1 mina na katseis na asxoleisai
> mono me auto, isos den a3izei. kai bebaia , pios sou leei oti meta apo x
> meres h x-treme den to girisei se kanoniko commercial service?
>
> kai bebaia, mis mas 3efeygei kai h pi8anotita olo auto to "sxedio" na
> einia ena megalo beta testing gia thn yphresia tous. eidan pos pezei to
> dialup, eidan pi8ana probs, opote an ola einia ok now giati na min bgoun
> emporikoi?

Kati mou 3efeugei edw, milame gia free dialup n' apla gia provider pou den zhtaei mhniaia sundromh?

Giati an einai to deutero, siga, den einai kana tragiko pragma na diathrh8ei etsi. Sthn Agglia exei tous apeirous tetoious. Kai sthn telikh pote kanenas ISP den ploutise apo tous dialup xrhstes, oloi apo diafhmiseis kai apo web hosting kai ola ta parelkomena bgazoun ta xrhmata tous.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --
-- Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98. --
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr