x-treme kai pws na mpeite apo linux

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Jun 17 16:30:40 EEST 1999

On 17-Jun-99 Costas Barakitis wrote:

> Michali an to kanoyme ayto thn epomenh hmera 6a allaksoyn ton client kai 6a
> vazoyn
> ton kosmo na ton ksanakatevazei. Den einai kai toso malakes.

Ma auto einai to thema.

Na tous deiksoume oti einai toso malakes. H mipws nomizeis oti tha
allaksoun TOSO poly ton client pou na min mporei o Nikos (i kai kapoios
allos) na ksanaftiaksei ton server.

Ara, i logiki mou einai na doune pws oti kai na kanoune, panta tha yparxei
kapoios pio magkas apo aytous. Synepws to na mas apokleioun apo pelates tous,
ektos apo anithiko, den tous symferei kiolas :-)

Michalis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr