x-treme kai pws na mpeite apo linux

Mavroyanopoulos Nikos nmav at hellug.gr
Thu Jun 17 15:48:17 EEST 1999

On Thu, Jun 17, 1999 at 12:23:50PM +0300, Dimitrios Stergiou wrote:

> kamia antirisi.
> apla sxoliasa ton epaggelmatismo tou software developer tous, ka8os apo
> oti fenete agnoeei pantelos thn xrhsh-siggrafi tetoion efarmogon
Koita den nomizw oti otidipote kai na kanei me auton ton tropo: enas
server pou trexei ston ypologisti tou pelati kai enas server (stin xtreme) pou
stelnei diafimiseis, mporei na stathei. Panta oti protokolo kai na
xrisimopoiisei (kai kryptografika akoma), aplws tha dyskolevei tin syggrafi
enos enalaktikou server. To mono pou mporei sigoura na kanei einai na sou
trwei to bandwidth me tis diafimiseis.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
Answers: $1 * Correct answers: $5 * Dumb looks: Free! *
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr