deite kai ayto...

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Wed Jun 16 02:23:54 EEST 1999

Panos Katsaloulis wrote:

> Sorry gia to asxeto, alla eskasa me to poy diabasa to ar9ro!
>
> http://www.nationalreview.com/17may99/klinghoffer051799.html

Einai kapws erethistiko to arthro ontws, otan lei gia modern greeks.

Me dikh thn logikh, egw katagomenos apo thn Kefalonia,
eimai Agglos, Gallos, an kai kata bash Italos (Benetos sygkekrimena),
-ligo maltezos peiraths- pou -ma ti symptwsis!- milaw ellhnika.

Omws o Mr. Klinghoffer epsaksa kai brhka oti to 'xei sinithio
na kanei tetoia paixnidakia me ta arthra toy kai na to paizei
"koinwnikos kritikos" (exei kai kapoia alla "attributes"
alla den thelw kanw eykola sysxetismous).

Kalytera mhn dwsoume synexeia.

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr