x-treme kai pws na mpeite apo linux

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Thu Jun 17 02:23:14 EEST 1999

On Wed, Jun 16, 1999 at 04:29:48PM +0300, Mavroyanopoulos Nikos wrote:
> Na ena programmataki pou tha kanei listen sto 6699 kai tha stelnei
> otidipote dexetai sto stdout (ara trexte to san "./a.out > log").

[snip tou kwdika - mnv ksavastelvw kai to idio mail, dev leei, leei?]

Na ki allo eva, pou eivai pio mikro, alla apaitei va exete egkatestnmevn tnv
'netcat' gia va paiksei (breite tnv sto pio kovtivo sas FreeBSD mirror).

-- shell script begins -- strip everything above this line -----------------
#! /bin/bash
XTREME_LOG=${XTREME_LOG:-/tmp/x-treme.dat}
exec >> $XTREME_LOG || { echo "failed to open log file" ; exit 1 ; }
echo -ne "\n\nX-treme logging started at `date`\n\n"
nc -l -p 6699
-- shell script ends -- strip everything below this line -------------------

Ka0e fora pou to trexete avoigei gia append to arxeio /tmp/x-treme.dat (n
opoio tou peite me tnv metablntn periballovtos XTREME_LOG, kati sav

	env XTREME_LOG=/var/log/x-treme.log /bin/bash runme.sh

kai grafei ekei mesa otidnpote perasei apo to port 6699
<mode type="kakia">
pou polu sexoualiko mou ka0etai kapws sav port number telika ti eivai n
x-treme provider n' web-host apo tsovto-site?
</mode>

Tespa, pevte grammes eivai olo ki olo, opoios to dokimasei apo A0nva, as mou
pei av tou douleuei swsta.  Ah, kai 0elw apeira attachments me filenames
kati sav /tmp/x-treme.dat , /tmp/x-treme.log , kai ta suvafn :PPPP

--
     ?     % Giorgos Keramidas       < mailto:keramida at ceid.upatras.gr >
  >(o.o)<  % Phone: +30-932-886457   < mailto:keramida at yahoo.com >
     T     % "Today is not yesterday's tomorrow, but tomorrow's yesterday."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr