x-treme kai pws na mpeite apo linux

Mavroyanopoulos Nikos nmav at hellug.gr
Wed Jun 16 16:29:48 EEST 1999

On Wed, Jun 16, 1999 at 02:09:04PM +0300, Nikolas Oikonomidis wrote:
> Katarxas epeidh briskomai patra den mporw na to dokimasw.
> Otan pas na kaneis login apo thn efarmogh ths x-treme anoigei mia port:
>   TCP    rtfm:6699              0.0.0.0:0              LISTENING
> Yparxei loipon h e3hs polu aplh lush:
> An o tropos me ton opoio testarei h x-treme thn upar3h h oxi ths
> efarmoghs einai mono h anoikth auth 8ura tote giati na mhn baloume enan
> daemon na trexei ekei? :)

Na ena programmataki pou tha kanei listen sto 6699 kai tha stelnei
otidipote dexetai sto stdout (ara trexte to san "./a.out > log").
Den kanei fork, giati den nomizw na ginetai connect apo perissoterous
apo ena clients... Bebaia isws na perimenei apantisi autos pou
syndeetai opote mono enas sniffer mporei na mas boithisei. Dokimaste
to kai peite mou (edw pou eimai den mporw na to dokimasw). (Compile me
"gcc 6699.c").

<---6699.c--->
#include <stdio.h>
#include <sys/types.h>
#include <sys/socket.h>
#include <netinet/in.h>
#include <arpa/inet.h>
#include <string.h>
#include <unistd.h>

#define LISTENQ 1024
#define SA struct sockaddr
#define SERV_PORT 6699

int main()
{

	int listenfd, connfd;
	socklen_t clilen;
	socklen_t len;
	unsigned char buff[2];
	struct sockaddr_in cliaddr, servaddr;
	char topbuff[1024];

	listenfd = socket(AF_INET, SOCK_STREAM, 0);

	bzero(&servaddr, sizeof(servaddr));
	servaddr.sin_family = AF_INET;
	servaddr.sin_addr.s_addr = htonl(INADDR_ANY);
	servaddr.sin_port = htons(SERV_PORT);

	bind(listenfd, (SA *) & servaddr, sizeof(servaddr));
	listen(listenfd, LISTENQ);

	len = sizeof(cliaddr);

	connfd = accept(listenfd, (SA *) & cliaddr, &len);
	fprintf(stderr, "connection from %s, port %d\n",
	 inet_ntop(AF_INET, &cliaddr.sin_addr, topbuff, sizeof(topbuff)),
		ntohs(cliaddr.sin_port));

	buff[1] = '\0';

	for (;;) {
		if (read(connfd, buff, 1) == 0)
			break;
                /* fprintf (stderr, "%x.", (int)buff[0], buff); */
		fprintf(stdout, "%s", buff);
	}

	close(connfd);

}
<----->

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
Kids-They're not sleeping, they're recharging!
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr