clusters kai ta loipa....

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Wed Jun 16 13:32:56 EEST 1999

mia aporia re paidia..
phga sto site http://www.cs.sandia.gov/cplant/ apo periergia pio poly kai
kapou diavasa oti ta workstations pou xrhsimopoioyn gia to cluster den
exoun floppies (nta3ei me me xalaei), cd-roms (oute auto me xalaei)
alla den exoun sklhrous diskous...

pws ginetai auto ??
kai pou einai fortomeno to redhat 5.1 pou trexei to ka0e workstation ?
h3era oti ta X-terminals den eixan disko, para mono mnhmh kai ethernet
connection me ton server pou dinei ta connections.
alh0eia pws douleikati tetoio ?? apo periergia pio poly...

euxaristw :)

nikolas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr