C/C++ Languages

Chris Megas chris at bee.gr
Tue Jun 15 17:37:25 EEST 1999

Symfwnw apolyta. Ena C++ object  (an eksaireseis kapoia
functionality kai to abstraction pou sou dinei mia class
mazi me to error checking pou einai sxetika kalytero)
einai mia C structure.

Epomenws, oti mporeis na kaneis me C++ mporeis aneta
h me ligo perissotero kwdika na to kaneis se C.

Gousta einai ayta. Kai bebaia den milaw gia Object Oriented
periballonta px Windows ( as mhn poume bebaia kalytera ti soi OO
periballon einai ayto) einai kalyterh h C++.

Ta panta eksartwntai apo to ti ues na kaneis. An ues px na
kaneis programmatismo se Unix h se leitourgika systhmata, enas
kalos C compiler den pianetai ( h C den uewreitai high level programming
language alla medium) enw an ues na kaneis programmata ta opoia exoun
eggenh thn ennoia tou object (dhladh perigrafontai poly kala san objects)
tote anagkastika pas se OOP (oxi anagkastika sthn C++, yparxoun kai
kalyteres,
alla an exeis gnwsh ths C, exeis probadisma).

Kai fysika, ena pragma pou legetai kai einai swsto einai to oti an ksereis
kalh C mporeis se mia bdomada na maueis oles tis ypoloipes glwsses :-))

Alla nomizw oti to kourasame to uema. Ypotiuetai h lista einai gia support
kai oxi gia mallwmata xwris nohma...

Chris Megas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr