SGML

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Tue Jun 15 12:59:06 EEST 1999

Panagiotis Tsakiris wrote:
> Ανέλαβα να γράψω ενα HOWTO και το έχω σχεδόν έτοιμο αλλά επειδή είναι η
> πρώτη φορά που θα γράψω κάτι με μορφή SGML κανώ την κατώθι (μάλλον
> ηλίθια) ερώτηση που απάντηση δε μπόρεσα να βρω στα βιβλία του Linux που
> έχω. Ποιός επεξεργαστής γράφει SGML και πως αποθηκεύεται στη μορφή αυτή;

Γεια σου Παναγιώτη,

Η sgml είναι markup launguage, δηλαδή όπως και η HTML,
οπότε οποιοσδήποτε (-+) text editor, κάνει.
Εμένα συχνά μου αρέσει αρέσει να χρησιμοποιώ το Nedit, γιατί έχει
"syntax highlighting" για HTML, που δουλεύει καλά και για SGML.
Συνεργάζεται με τα ελληνικά, έχει πολλαπλά Undo buffers,
κάνει cut-paste με το συνηθισμένο τρόπο με PC πλήκτρα,
και άλλες τέτοιες μικρές λεπτομέρειες. Νομίζω ότι και το Kedit,
έχει κάνει σημαντικές προόδους και μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξίσου.

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr