Edw eimai kai egw:)

DJ Art djart at freemail.gr
Tue Jun 15 14:20:21 EEST 1999

> re dj grapse kanena mail san tou Michalh kai Vasilh , ean exeis xrono.

Για ποιά mail μιλάς; (Είδες, εσύ στο στρατό και εγώ εδώ και δεν παίρνω
τόση είδηση όσο εσύ. Αχχχχ αυτές οι πανελλήνιες......)

> giati ti epathe to glint kai efage podi?

Βασικά, δεν ξέρω τί είχε και το διώξανε. Αντικαταστάτης του το GnoRPM,
το οποίο έχει καλύτερο navigation στα εγκατεστημένα πακέτα, αλλά όταν
του δίνεις τη διεύθυνση κάποιων πακέτων που περιμένουν την εγκατάσταση,
δεν τα κατηγοριοποιεί και δεν τα εξαφανίζει όταν είναι ήδη
εγκατεστημένα.
Σε γενικές γραμμές είναι καλύτερο, έχει και find.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr