PPPd ?

stabak stabak at email.com
Tue Jun 15 10:33:14 EEST 1999

geia kai xara se oloys stin lista !

palia eixa RH 5.2 , kai syndeomoyna kanonika kai xoris kanena provlima me
kppp. karfosa to 6.0 tora kai eno syndethika mia fora me kppp apo kei kai
epeita
den mporo me tipote. Exo vgalei ola ta lock options, ypotithetai oti ta DNS
moy einai
sosta alla apo kei kai pera eite me xisp eite me minicom manually eno
syndeomai ston ISP
kai anavoyn ta lampakia sto modem den stelnei kai den lambanei tipote. To
pppd trexei kanonika
kai exo valei kai manualy ta dns sto resolv.conf . kano ping tipote, kai to
parakseno einai oti den
pethainei to pppd meta apo to lepto. Eno me to kppp syndeetai pali alla
termatizei me signal 15 xoris pali
na vriskei ton server (xairo poly). Eimai sigoyros oti einai kati aplo
alla.....nomiza oti eixa parei to kolaei
vlepete.....(akoma koyniemai stin koynia moy).

Eyxaristo prokatabolika an kai eimai sigoyros oti tha exei apantithei
kati paromoio 5-6 fores.

Yparxei periptosi na prokalei conflict kanenas daimonas poy fortnono stin
arxi?

stabak at email.com

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr