Edw eimai kai egw:)

pavlos parissis surferpaul at yahoo.com
Mon Jun 14 22:08:25 EEST 1999

Hello George Fragos

>   Diladi... ektos apo pliri apousia epikinonias, ti allo tha mporouse na
> sou exei leipsei; Den katalaveno...

.............afou den katalaveneis tha sou pw egw:)
se polous eleipsan ta drucks,pota,h magkia sta ghpeda kai sthn parea kai alla
polla se emena oxi afta dioti pote den ta ekana:).
Se emena den mou eleipsan ta parakatw epeidh den eixa xrono na ta skeftw ara
na niosw thn eleipsh tous:
windsurf,linux, h parea mou se ena kalo mezedopwleio, mia volta katw apo ton
Parthenona me thn kopela kai alla polla......
profanos den exeis paei fantaros 'h kai ean exeis mallon tha exeis ksexash
pws einai.
Afta.

Pavlos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr