C/C++ Languages

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Tue Jun 15 00:52:58 EEST 1999

In article <37653617.1BAD64A9 at freemail.gr>,
	DJ Art <djart at freemail.gr> writes:
> Τώρα μπερδεύτηκα για τα καλά: Για να ακούσω γνώμες για την πιο
> κατάλληλη/διαδεδομένη γλώσσα προγραμματισμού για το Linux
> (συμπεριλαμβάνοντας και εφαρμογές που προορίζονται για περιβάλλον X)
>
> Μόλις άρχισα να μαθαίνω C++. Να σταματήσω, να συνεχίσω, να μάθω άλλη; Τί
> να κάνω, ώστε να μάθω κάτι που να μου χρησιμεύσει;

Kαι εγώ στο ίδιο μήκος κύματος είμαι φίλε... Είπα να μάθω Java να γλυτώσω από
το μάθε-ξέμαθε, αλλά τελικά είμαι πολύ απογοητευμένος από αυτήν σχετικά με
τις επιδόσεις...
Αλλά από τότε που γνώρισα τον ΟΟ προγραμματισμό δεν λέω να ξεκολλήσω.

Και επί την ευκαιρία, υπάρχει κανένα καλό βιβλίο για C++;
Tυγχάνει να έχω ένα του κ. Α. Σταμούλη. Έχετε να μου προτείνετε κάποιο;
Η βόλτα στου Παπασωτηρίου έδειξε μόνο βιβλία για VC++ Kλπ κλπ ενώ για Linux
ησυχία...

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr