KDE+Greek

blackgrave at hypercomm.gr blackgrave at hypercomm.gr
Sun Jun 13 21:59:42 EEST 1999

Hello!

 -=> Quoting In:teras at writeme.com to ** All ** <=-

> [...]
 > ετσι και ανοιξω τον File Manager και τον κλεισω, μετα δεν τρεχει τιποτα!
 > Απλα κανεις κλικ και ειναι σα να μην έκανες! Με ενα logout και login ειναι
 > παλι ολα μια χαρα, μεχρι να ξανατρεξω τον File Manager...
 > Πιστευα οτι κατι ειχα (ειχε) χαλασει, αλλα με νεα εγκατασταση σε αλλο,
 > κενο συστημα που μολις ειχε γινει format παλι τα ιδια.Και ηταν το πρωτο
 > πραγμα που εκανα μετα την εγκατασταση...:)

 In> Χμ, δοκίμασε να τρέξεις έναν άλλο WM και από κονσόλα τρέξε
 In> χειροκείνητα τον FileManager (kfm) και δες τι μηνύματα λάθους σου

Μακαρι να εβγαζε...καλυτερα θα ηταν!:) Το προβλημα εγινε πιο συγκεκριμενο:
Αν ανοιξω τον kfm, γινει προσβαση στο cdrom και τον κλεισω, μετα το χαος!
Δεν τρεχει τιποτα, κανενα μηνυμα λαθους..Απλα κλικ και περιμενεις..τιποτα.
Κλικ...τιποτα... :)))
Τεσπα, μην σας ζαλιζω, εξαλλου εχω πολυ πιο σημαντικα πραγματα να μαθω
ακομα...Thanx παντως!

Ελπιζω ο Ricudis να μην παρεξηγηθηκε για το ανθρωπακι το κλεμμενο στην
υπογραφη, αλλα Χρηστο εχεις να το χρησιμοποιησεις πολυ καιρο!

 In> Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
              ,,,
             (o o)
ΔΔΔΔΔΔΔΔΔoOOΔΔ(_)ΔΔOOoΔΔΔΔΔΔΔ
    Κωνσταντίνος  Χούλιας
   konstantinosh at yahoo.com
ϊΔΔΔΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΔΔΔϊΔΔϊϊϊ

... Life's too short to date ugly girls!
___ Blue Wave/386 v2.30
Origin: Hypercomm BBS  4008920 (hunt line) (24h)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr