long file names

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Sat Jun 12 15:50:48 EEST 1999

George Fragos wrote:

>  Se pio howto mporo na diavaso gia tin ipostiriksi long file names tou
> redhat;
>  Rotao, epeidi ta arxeia gia to xisp pou katevasa den fenonte me ta
> pliri onomata toys, alla me ~1.tar.gz kai ~2.tar.gz, kai otan dino gzip
> -d gia ta arxeia afta, perno oti den iparxoun.
>  An ta cano copy san xisp1.tar.gz kai xisp2.tar.gz tha katafero tipota;

Mpas kai ekanes mount msdos (dhl. fat, 8.3) to partition twn windows
anti gia vfat (megala onomata klp)?

Des to HOWTO: "3.6 Πώς κάνω mount ένα windows partition; "
http://www.hellug.gr/gr/howto/howto/pub/html/Hellenic-HOWTO-3.html#ss3.6

Ta options, boithan na deis ta ellhnika filenames kanonika (oxi ?????)

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr