kernel compile se pentium gia 486

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Sat Jun 12 00:41:39 EEST 1999

Apostolos Siotos wrote:

> Νάμαι πάλι...!!
>
> Οπως λέω και στο subject (για λόγους σωστής
> τοποθέτησης στα archives) θέλω να μου υποδείξετε
> κάποιο site ή τι πρεπει να προσέξω για να ετοιμάσω
> ένα kernel σε εναν Pentium έτσι ώστε να δουλεύει σε
> 486. Ποιό συγκεκριμένα θέλω να στήσω (εκ του μηδενός)
> ένα μηχάνημα (486) σαν firewall μονο..(αντε ίσως και dhcpd
> αν και δεν είναι απαραίτητο νομίζω) και δεν θέλω να
> κάτσω να κάνω compile σε αυτο..(δεν υπάρχει λόγος
> εφόσον υπάρχει ταχύτερο μηχάνημα).
>
> Σημείωση : Όσες φορές έχω κανει εγκατάσταση σε καποιο
> [...]

Επειδή έκανα compilation το πυρήνα 2.2.9 χθες στο Pentium (Cyrix 6x86
166+) για τον 386 που ετοιμάζω για firewall απλά επιλέγεις ότι είναι 486
και κάνεις κανονικό compilation. Τα modules είναι ένα μικρο πρόβλημα και
καλά θα κάνεις να κρατήσεις ένα αντίγραφο των δικών σου modules, αν τα
δύο συστήματα θα χρησιμοποιούν τον ίδιο πυρήνα-modules. Μετά αντιγράφεις
τα System.map, zImage και τα modules στο /boot του 486, φτιάχνεις το
lilo.conf του 486 και αφου δώσεις lilo -v και κάνε reboot.
Πάντως πλακα πλάκα ένα compilation σε 486 θυμίζει παλιες καλές αποχές
ποσο μαλλον σε 386. :->

Παναγιώτης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr