copy partition

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Jun 11 09:43:43 EEST 1999

Hello Fotis!

  On 11 Jun 99, Fotis Georgatos wrote to George Daflidis-Kotsis with subject
"Re: copy partition":

 >> Gia thn akribeia xreiazesai idio ari8mo tracks kai sectors per
 >> track.

 FG> Ep! Ntroph esy tetoio lathos!

Mia xaroula mporeis na antigrapseis me dd ena filesystem se megalytero block
device apo ayto sto opoio brisketai - aplws xaneis ton epipleon xwro, poy den
ginetai oratos apo to filesystem. Twra to mono poy xreiazomaste einai ena tool
poy na kanei extend to e2fs :^)

(an kai 8a protimousa enan lvm, anyways..)

OSON afora to grkbd twra, mia xaroula mporei na dianemh8ei o kwdikas. Sthn arxh
yphrxan ontws provlhmata me to copyright ta opoia omws ly8hkan poly syntoma :>

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr