copy partition

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Fri Jun 11 04:06:38 EEST 1999

George Daflidis-Kotsis wrote:

> On Thu, Jun 10, 1999 at 02:21:05PM +0300, Giannis Papaioannou wrote:
>
> > prosoxh edw !!! gia na doulepsei auto prepei na oriseis akribws to
> > idio mege8os partition.
> >
> > me thn dd klonopoieis to partition
> > me thn tar tou ls to antigrafeis xwris na xreiazetai idio mege8os
> > partition
>
> Gia thn akribeia xreiazesai idio ari8mo tracks kai sectors per track.

Ep! Ntroph esy tetoio lathos!
H prospelash twn blocks einai seiriakh apo to OS.

Den paizei katholou rolo to pou briskontai ta blocks ston disko
(ase pou stous IDE alla tracks,sectors,heads lene kai alla einai,
kanoune kai remapping ta bad blocks, klafta xaralampe).

H dd apaitei aplws to idio megethos block device (partition sthn
periptwsh mas).
Ena kolaz apo bytes tha legame ;-)

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr