Slackware 4.0

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Thu Jun 10 22:27:40 EEST 1999

Καλησπέρα

Σκέφτηκα να αλλάξω τη διανομή μου από RH 5.2 να βάλω Slackware 4.0. Πριν
αγοράσω το πακέτο κάνω τις εξής ερώτησεις. Όλα τα CD (5 νομίζω είναι)
του Slack είναι GPL ή μονο το πρώτο; Το έχει αγοράσει κανένα μπας και
βγάλω αντίγραφα; Και, επιτρέπει, όπως λένε οι φήμες, μεγάλο έλεγχο στην
εγκατάσταση ή είναι όπως τα άλλα με ένα βασικό "πακέτο" εγκατάστασης 100
ΜΒ άχρηστα (για μένα) αρχεία το τύπου Linuxconf κλπ; (Γράφω για το
τελευταιο μιάς και ουδέποτε το έχω χρησιμοποιήσει εδώ και 7 + 1/2 μήνες)

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις εκ των προτέρων

Παναγιώτης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr