Accelerated-X 5

Kostas Zorbadelos kzorba at ekt.gr
Thu Jun 10 14:42:10 EEST 1999

Megale, exo paraggeilei ton Accelerated X server apo to Linux-Mall kai eyxomai na to exo
sta xeria mou mexri to telos toy mina...
An den exeis kataferei na ton vreis mexri tote epikoinonise mazi mou.

email:kzorba at ekt.gr

Aris Sotiropoulos wrote:

> Mavroyanopoulos Nikos wrote:
>
> > On Tue, Jun 08, 1999 at 02:47:57PM +0300, Aris Sotiropoulos wrote:
> > > Geia xara,
> > > Dokimasa ta XFree86 3.3.3.1 (ta opoia epi th eukairia sto mirror tou polytexneiou
> > > ftp://ftp.ntua.gr/mirror/XFree86/ einai aplws link me to 3.3.3)
> > > kai eida oti den exoun ka8olou kalh apodosh me thn karta grafikwn pou xrhsimopoiw
> > > (Diamond Speedstar A50 8MB).
> > > Katebasa to demo twn Accelerated-X 5 apo thn http//www.xinside.com/ kai h karta
> > > douleue teleia. Synepws mexri na dwsei h Diamond
> > > perissotera stoixeia gia thn karta auth sta paidia pou ftiaxnoun to sygkekrimeno
> > > driver twn XFree86, 8a h8ela na exw ton commercial driver
> > > ths xinside. To demo krataei mono 10 lepta sta opoia einai fully functional.
> > > (diafhmish kanw re gamwto?)
> > Koita an thes ton accelarated server giati den ton agorazeis?
> > Exoume xanamilisei gia ta warez stin lista, aplws den einai kalodexoumena,
> > eidika se ena eleuthero periballon opws to linux.
> >

> Na dwsw $100? Les? Mpa! De nomizw :-)
> Loipon, opoios mporei na mou dwsei ta Accelerated-X 5 as mou steilei proswpiko email
> :-)
> (an kai mexri na brw kapoion na ta exei hdh, 8a exei yposthrix8ei poly kala apo XFree86
>
> h sygkekrimenh Diamond)
>
> -aris
>
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/archives
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users at hellug.gr

      Kostas Zorbadelos, Software Engineer, NDC
      Msc Student, University of Athens
      Department of Informatics
      Phone (at work) : 7273959

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr