Refresh Rate - Urgent

Lazaros Sotiriadis lsot at sirenes.bio.auth.gr
Thu Jun 10 13:30:24 EEST 1999

Mipos exeis to manual ths othonis ?
mesa sayto tha vreis tis akribeis rythmiseis
gia na oriseis akribos to horizontal kai vertical sync rate.

An den to exeis boreis na dokimaseis na ayxiseis monos sou to clock sthn
Modeline pou xrisimopieis. Anixe to /etc/XF86config kai vres thn Modeline

O arithmos meta thn analisi (p.x. Modeline "1024x768" 67 ...) einai to
clock. Auksise to stadiaka.

An den xereis pia Modeline xrisimopieis trexe to xvidtune kai kane fetch.
Episis iparxei kai ta programata kvideogen kai videogen pou kai ta dio
vgazoun ta kalitera se refresh Modelines gia oles tis diathesimes
analiseis tis othonis sou. (To kvideogen einai kalitero kata ti gnomi mou
, diathesimo sto www.kde.org kapou i me ena ftpsearch tha to vreis sigoura
http://ftpsearch.ntnu.no p.x.)

Pantos to XF86Setup me sostes rithmiseis dinei sinithos to Modeline me to
megisto refresh rate para kati.

Elpizo na boithisa

LS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr