to wmgrkbd version 1.0

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Thu Jun 10 02:59:42 EEST 1999

Panos Katsaloulis wrote:

> 9a trella9w! Ma kala, den eixe akoystei sto parel9on oti to grkbd den mporei
> na diado9ei san src logw problhmatwn copyright;

Yparxei source sto sunsite.
Alitheia ti egine me to copyright aytoynoy? kai egw aporhsa.

> Epishs 9a htan kapws na katargh9oyn ta "dyo" programmata kai na yparxei mono
> ena. Skopos einai na katalh3oyme se 1 monimh lysh, oxi na gemizoyme ton topo
> me pasaleimata.

Pes ta megale.
To idio isxyei kai gia thn konsola kai ta X.
H konsola tha einai apo edw kai empros mallon ok.
Oi grammatoseires brhkan to dromo toys
(alla steilte tis kai sto Xfree86,
dhladh giati na exei cyrillic kai oxi greek?)
Na doume kai tous X keyboard drivers twra.

> Telos ti mporei na ginei me ta «, », kai · ;
> Epishs einai kai to eyrw poy prepei na mpei (xmmmm se poia 9esh einai twra 9a
> sas gelasw)

Sto neo latin0 (neo latin1) einai sthn 128.
Ara ekei prepei na mpei kai gia ta ellhnika latin7 (-ISO-8859-7).
Pantws o ISO den exei pei tipota akoma gia ta >latin1. (kako ayto).

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr