Debian & new kernel.

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Jun 9 11:21:52 EEST 1999

On Tue, Jun 08, 1999 at 09:11:47AM +0300, CHRISTODOULAKIS ALEXANDROS wrote:
> Kalhmera se oloys,
> psaxnw twra kai kamposes meres ola ta FAQ ths Debian gia to pws egka8istoyme
> neo kernel alla ta pragmata den einai kai toso kseka8ara se mena logw dpkg.
> An den einai kopos kai mporei kapoios as steilei ena mail me thn synoptikh
> diadikasia.Exw katebasei ta sourses toy 2.2.9 apo to linux.gr.

  Agnoise ta sxetika me dpkg, exoun ti simasia tous alla den sou xreiazontai
(oute emena). Apla kane compile ton kernel, rixton sto /boot, allakse to
lilo.conf kai eisai ok. M' alla logia kane oti ikseres kai sta alla
distributions. Tora an genika den exeis ksanavalei kernel, iparxei authono
documentation (logika kai sta archives tis listas). Mono opos sou eipa ase
ta debian-specific giati tha se mperdepsoun tzampa.

> Epishs exw katebasei sxedon ola ta deb packages toy Gnome 1.0 kai eimai ena
> bhma prin apo to "dpkg -i gnome......".Kserei kaneis an ypaexei kati
> idiaitero poy prepei na proseksw?Mia diadikasia 8a htan ki edw eyprosdekth.
> Eyxaristw ek twn proterwn kai sorry gia to mege8os....

  Loipon katevase ta ola ('i osa xreiazesai en pasei periptosei), kai mazi
katevase kai to arxeio Packages.gz (proto sto directory). Valta ola auta se
enan katalogo sto disko (p.x. estw oti ta vazeis sto /home/gnome), kai
prosthese tin parakato grammi sto /etc/apt/sources.list:

deb file:/home/gnome/

  Tora gia na enimeroseis to database tou apt trexeis tin parakato entoli
(an exeis ki alles grammes sto sources.list kalon einai na eisai on-line):

# apt-get update

  Katopin, gia na ta egkatastiseis eukola kai grigora, trekse mia 'i
perissoteres apo tis parakato entoles:

# apt-get install task-gnome-desktop		(vasika pragmata)
# apt-get install task-gnome-apps		(authones efarmoges)
# apt-get install task-gnome-net		(programmata gia networking)
# apt-get install task-gnome-wm			(gnome compliant WMs)
# apt-get install task-gnome-games		(games!)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr