Peri diktuo!

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Jun 9 07:49:19 EEST 1999

On 08-Jun-99 Nikolas Oikonomidis wrote:
> ipfwadm klp
>
> sto kernel config psakse :)
>
> Den 8umamai na sou pw ape3w akribws ti xreiazetai sto kernel
>
> Uparxei analogo howto :)

Õparxei arthro sto magaz, teyxos 5 tou 1998, gia to masquerading.

Xreiazesai (genika) masq kai forward ston kernel, kai kati rythmiseis me
ipfwadm i ipchains (analoga me tin version tou kernel).

An exeis 2.2 kernel kai to ftiakseis, steile kai ena updated version tou
proanaferthentos arthrou sto magaz :-)

Michalis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr