hard disk!

George A. Michalopoulos gmich at sae.gr
Wed Jun 9 05:16:29 EEST 1999

>gia na deis panw apo 8GB ;h anava8mizeis to bios ;h
>trexeis kapoio programmataki kata to boot tou ipologisti ...
>kati san driver me to opoio antistixei tis 8eseis twn pragmatikwn
>me twn ikonikwn sectors tou diskou ...

9a paei sto bios, 9a grapsei thn gewmetria tou diskoy opws thn grafei panw
ston disko, kai sto translation 8a balei none. oute lba oute tipote.

apla otan 8a kanei to partitioning sto linux, prepei to prwto partition na
to kanei mount sto /boot gia na einai o kernelas stous prwtous 1024
kylindrous. Ayto mporei na einai ena partition 10mb.

mexri na to ma8w pws ginetai se ena palio mhxanhma me disko 10Gb, esthsa to
suse 4 fores ;)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr