Eicon DIVA PCI ISDN (kai ta myala sta kangela...)

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Tue Jun 8 18:30:41 EEST 1999

Problemus Extremus:
estw linuxi me 2.2.9 + shmerino (8 Ioun 1999 11:00) isdn4linux.
estw anwterw linuxi me mia karta ISDN Eicon DIVA PCI 2.01.

Yparxei kanenas tropos na to kanw na pai3ei katw apo to linuxi?
E3hgoumai:
Yparxei enas driver gia linux gia thn DIVA 2.0. H DIVA2.01 einai arketa
diaforetikh karta (diabase: einai memory-mappped kai xwris I/O[0]), wste
na mhn mporei na pai3ei o palios o driver. exei parei tipota to afti sas?

Tassos
[0] g**nes etairies... ti to h8elan to idio version number otan allazoun
    ton kosmo... alles etairies allasoun major version otan aplws allazoun
    5 le3eis...

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
 Computer Shaman and Informatics Thaumaturge

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr