set

Giannis Papaioannou jhn2 at gaia.geo.auth.gr
Tue Jun 8 16:51:58 EEST 1999

fysika kai mporeis na to palepseis

kane boot apo kapou allou, opws cdrom h' bootdisk
mhn ta paratas pote eukola... palepse to

oso gia to problhma... 8ymase ti peira3es teleutaio
mhpws alla3es tipota pou afora tis biblio8hkes tou systhmatos?
bad command bgazoun progs pou einai link se la8os libc
kane boot apo cdrom kai kane:
 mount /dev/hd?? /mnt
 file /mnt/bin/ls
 ldd /mnt/bin/ls h' kati tetoio

pantws an htan to PATH la8os tote to fullpath ths entolhs 8a
douleue kanonika

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr