Accelerated-X 5

Aris Sotiropoulos sotirop at cslab.ntua.gr
Tue Jun 8 14:47:57 EEST 1999

Geia xara,

Dokimasa ta XFree86 3.3.3.1 (ta opoia epi th eukairia sto mirror tou polytexneiou
ftp://ftp.ntua.gr/mirror/XFree86/ einai aplws link me to 3.3.3)
kai eida oti den exoun ka8olou kalh apodosh me thn karta grafikwn pou xrhsimopoiw
(Diamond Speedstar A50 8MB).
Katebasa to demo twn Accelerated-X 5 apo thn http//www.xinside.com/ kai h karta
douleue teleia. Synepws mexri na dwsei h Diamond
perissotera stoixeia gia thn karta auth sta paidia pou ftiaxnoun to sygkekrimeno
driver twn XFree86, 8a h8ela na exw ton commercial driver
ths xinside. To demo krataei mono 10 lepta sta opoia einai fully functional.
(diafhmish kanw re gamwto?)

Loipon, an kapoios exei ta Accelerated-X 5 as epikoinwnhsei mazi mou :-)

-aris

PS. Grhgora giati anagkazomai na xrhsimopoiw ta para8yra ths mikromalakhs!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr