kikbd & SO 5.1

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Mon Jun 7 21:23:30 EEST 1999

Panos Katsaloulis wrote:

> Μάντεψε! Σήμερα όλα δουλεύουν όπως αναμενόταν!
> ...πρέπει μια μέρα να γράψουμε ένα βιβλίο για αυτά τα θέματα (π.χ. «Πρακτικές
> μαγείας και ένα βήμα πριν την αυτοκτονία σε 21 μέρες»)

  Μακάρι να υπήρχε και "μαγεία", αλλά δυστυχώς η αλήθεια είναι
 πολύ περισσότερο πεζή :)  Έχω παρατηρήσει μία και μόνη φορά
 μέχρι στιγμής, και χωρίς να έχω βρεί τρόπο αναπαραγωγής του
 προβλήματος, οτι υπάρχει περίπτωση το kikbd να μήν καταφέρει
 να πάρει XEvent για την δημιουργία κάποιου παραθύρου, με
 αποτέλεσμα να μην δουλεύει ο συνδυασμός πλήκτρων α) για αλλαγή
 γλώσσας και β) για δημιουργία τονισμένων γραμμάτων. Είναι πολύ
 σπάνιο το πρόβλημα (δεν το έχω ακούσει από άλλον εκτός από
 εσένα) αλλά προφανώς κάτι κάπου "τρέχει". Αυτά βέβαια δεν είναι
 και λόγος σοβαρής ανησυχίας, καθ'ότι bug-free = obsolete :)
 Μπορεί να φταίει και κάτι μέσα στην Qt library ή/και στον kdm.
 Θα δούμε...

  Δημήτρης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr